Pages

Sunday 29 June 2008

Sepatutnya sekarang aku di...

Huh posto semalam memang ntah apa2 ntah.Aku saje je.Tapi aku nak buat posto menarik jugak.hmm

Nak diikutkan pada hari jumaat aku bertolak dari sekolah dan menuju ke...Cameron Highland!!
Ntah kenapa aku still di Tg.Karang.Hmm ni pasal cikgu last2 minute dia batalkan.Ciss kempunan gue.

Tapi mungkin ada hikmahnyer lawatan ni dibatalkan.Pasal tahun ni aku amik SPM loo.Aku pun rasa malas je nak buat kerja skola.Macam2 dah cuba dari ayat2 suci Al-Quran hingga ke makanan tambahan.Hmmm teruk btol aku ni.

Semalam pulak aku nak latihan kawad kaki Kadet Bomba pun tak boleh pasal kat skola penuh dengan kete cikgu yg datangnya ntah dari mana.So terpaksa la batalkan.hmmm penat je datang skola(padahal naik moto jer).OK la korang pun bukan nak komen posto aku ni.Saje je...

0 komen suka-suka:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...