Pages

Thursday, 14 August 2008

Aku dapat....

Aku pun tak kisah kalay dapat tapi aku memang tak suka pun bendaalah ni.Tapi terpaksa la.Korang nak tau aku dapat apa??sila lihat kat bawah

Tahniah, anda telah terpilih untuk mengikuti Program Latihan Khidmat Negara Siri 6/2009.
NAMA : MUHAMMAD FATHI BIN JALIL
NOKP : 911127105457
NEGERI : SELANGOR

Err dapat PLKN la pulak!!!!arrghh segala2 yg aku rancang lepas SPM susah dimusnahkan oleh bendaalah ni....tapi aku tak kisah pun.Tapi bila difikirkan balik...keje lagi besh dr pegi PLKN ni.Sakit ati tol!!!

Selingan:Sudah ditakdirkan aku kene pegi,pegilah tapi aku tak bagitau lagi kat parent aku.Rahsiakan sampai abis SPM.alaa tak penting pun sekarang.Yang penting struggle SPM.yeah!!!


3 komen suka-suka:

Rjuna said...

Tahniah Fathi dapat PLKN, ala masuk PLKN pon diorg bagi elaun kan?

pengalaman tu, berharga beb, nanti buat catatan utk blog ,masa di PLKN tuh ya

mrfathi said...

Buat catatan??hmm malas tol nak buat.Ko senang la umur ko dulu mana ada PLKN.sakit ati gue!!!!!!!!!

yOnnA said...

adik..
plkn sangat best dan menerujakan!
akak dulu..
memula dapat mmg menangis gegila la sebab tanak pegi..
but once u're there..
perkataan RUMAH pun adik da lupa..

hope u will enjoy urself :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...