Pages

Wednesday 27 August 2008

Selamat Datang Ramadan...

Assalamualaikum sumer....
Hari ini aku tak nak cakap pasal Anwar Ibrahin menang kat PP.Tu lantak dia.Pasal apa?aku dah jamin dah pun.Kutuk la banyak mana,pengundi tetap akan mengundi Nuek atau parti pembangkang.Percaya la....

OK la minggu depan pun dah nak start trial SPM.So, doakanlah kejayaan aku terutama BM,BI,SJ,SC,Math,Prinsip Akaun ngan Ekonomi Asas pasal ni subjek yang selalu dapat markah rendah.
Tapi Alhamdulillah,trial pun berada di bulan Ramadan yang mulia.Mungkin aku banyakkan doa supaya mudahkan urusan...InsyaAllah...

Ingat,jangan nak tipu ye....

OK la ini je.Malas nak taip.lenguh tangan.Bye Assalamualaikum...

2 komen suka-suka:

IamYonna said...

wahh trial..
adik amek kos ape eh?

btw,goodluck for ur trial :)

mrfathi said...

kak,saya ni amik SPM la!!!bkn kosss lebih2.Jauh sangat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...