Pages

Thursday 26 November 2009

Salaam Eid ul-Adha

Salam aidiladha saya ucapkan kepada sumer yang mengunjungi blog ini dan segala pengorbanan yang saya dan sape2 harungi kelak diberkati dan diredhai Allah...



Selamat Hari Raya Aidiladha
Selamet Dino Botho Iduladha
Salaam Eid ul-Adha

Jangan makan daging banyak2,nak makan boleh tapi berpada2 la....

Dan saya ingin memohon kemaafan jika ada sape2 tak kira la blogger,silent reader or someone yang rasanya saya ada buat khilaf terhadap diri sesiapa secara sengaja mahupun tidak sengaja,harap dingapuro(dimaafkan)...aku njalok ngapuro akeh2....(aku mintak maaf banyak).

Takkan nak tunggu Aidilfitri baru nak minta maafkan...bila2 kita bleh minta maaf...maut,eksiden,sakit siapa tahu...Hanya Allah sahaja yang Maha Mengetahui.....

Sukati aku la aku nak pakai bahasa apa kat sini kan.Blog aku,aku punyer suke!!!!


1 komen suka-suka:

Sabri said...

salam aidiladha juga..
aq un minx maaf lau ade terkasar ketika berblog..
halal makan minum.. hehe.. bile lak aq makan makanan kw.. :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...