Pages

Friday 28 May 2010

[Benar] saya nak cashout Nuffnang la...betul...

Assalamualaikum dan Sejahtera 1Malaysia


Memang cuak minggu ni....sangat cuak.pasal trafik menjunam kaw2!!!dulu satu hari dapat UV 50++(banyak ker?) tapi minggu ni satu hari dapat UV <10...menakutkan....ditambah dgn Buffered Earning dah jadi Metered Earning,tak masyuk lebey...minggu lepas je naik 5 kupang je...manyak sikit lo!!!




Saya dengan rasminya akan cashout Nuffnang pada hari ini...
 
kata kak Dahlia
 
"kalau nak cashout Nuffnang tu,bagi la akhir bulan mcm 28,29 dan 30 haribulan pasal kalau dah masuk bulan depan,Nuff akan kemaskinikan akaun Nuff kita..."
 
so,hari ini mungkin hari terbaik untuk cashout...harap2 sampai ke rumah...amin...
 
saya takkan bagitau berapa nilai terkini Nuff saya...pasal ada mulut-mulut yg menggelarkan dirinya Anonymous yg mengomen kat blog saya mengatakan saya berlagak pasal tayang nilai Nuff saya...saya tak mahu pisang berbuah dua kali...lebih baik senyap daripada bising2...mulut orang kita tak boleh tutup...

Selingan:trafik down pasal minggu ni dan minggu depan saya mid-year exam...huhh...baru semalam on9 FB,Tweet n Blog...otak berat!!!
 

0 komen suka-suka:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...