Pages

Wednesday 30 June 2010

Lawatan Sambil Belajar ke Langkawi dan Eagle Bay Hotel

Assalamualaikum dan Sejahtera 1 Malaysia


Huhh lama btol tak update blog ni.Asyik2 dgn FB jer...takpe2...kene update gak...

Esok(1.7.2010) saya akan pergi ke Langkawi untuk lawatan sambil belajar ke Langkawi...Langkawi semua tau la...tipu la kalau tak tau...maknanya korang orang Malaysia.Mungkin orang Zimbabwe kot...hehe


Lawatan Sambil Belajar...

Disebabkan aku ni form 6,cikgu suruh dak2 form 6 skola aku diwajibkan pergi.Terpaksa la aku pergi...nk diikutkan malas je...tapi cikgu ckp ada 1 hari bebas,terus je SETUJU.huhu...

3 hari 2 mlm je kat sana....bajet?RAHSIA la...hehe...nak tau gak ke?RM300 dikurangkan sedikit...lalala....

Agenda utama ke Langkawi adalah untuk memberi kami pengalaman merasai nikma seminar outstation kot kot ada ke yang tersangkut jadi cikgu ke kan,merasai kursus2 yang akan bakal2 cikgu alami.Alaa mcm hari pertama,kursus 6 jam pastu esoknya membeli + belah!!!

Bukan dak2 form 6 je yang pergi.Dak form 5 pun ada...diorang pun ada seminar untuk SPM.Kami dak form 6 plak ada seminar STPM...

Tempat Menarik yg akan dilawati???

Cikgu aku ckp mcm tak jelas...seolah2 bila dah sampai ke Langkawi barulah nak buka peta...uhh..
 antara yang aku tau ialah Cable Car,Pekan Kuah,Underwater World(yg ni tak pasti),Makam Mahsuri,Padang Matsirat dan errr...itu je la yg aku tau...


Menginap kat mana?Eagle Bay Hotel la!!!

Cantik ke Eagle Bay Hotel?tak pernah pun aku masuk hotel bertaraf 3 bintang ni.Mengikut firasat aku,Ini kali ke-2 aku menginap di hotel.Sebelum ni pernah gak...tapi mcm 1 bintang je.Mana taknya,hotelnya biasa2 je.Buka tingkap bukan nampak laut ke atau pemandangan indah,tapi stesen minyak!!!aduss..

usha2 website diorang,boleh tahan gak hotelnya...jom tgk gambar plak...

Rupa hotelnya...3 bintang tau!!!

Lobby

Swimming pool pun ada...

                        Standard Twin                                                                      Deluxe Room

Pasal bilik kami tak tau...yg belah kiri ke belah kanan...tapi yg pasti ada 2 buah katil


Pemandangan menghadap laut biru...

Gitu la rupanya Eagle Bay Hotel.Kalau nak lebih byk tentang hotel ni,Google je...tak susah...senang...

Selingan: Tak sihat la pulak...time2 nak seronok je mesti kurang sihat...hmm...

1 komen suka-suka:

Amsyahril said...

Assalamualaikum
Tuan/Puan.





Salam dari
Kita Holidays Travel & Tour Indonesia.

Kalau
Tuan/Puan nak melawat ke Indonesia,
jangan risau hati sila hubungi :



KITA HOLIDAYS TRAVEL & TOUR INDONESIA

Tour operator
& Travel Agency



Sebuah serikat
yang punya legalitas di Indonesia, memberikan pengkhidmatan tour ground
handling di beberapa daerah yang favorit untuk di lawati. Kami arrange secara
profesional dan dengan penuh rasa kekeluargaan, juga dengan harga tour yang sangat berpatutan sekali seperti ke : Padang dan Bukittinggi Tour, Aceh Tour,
Medan Tour, Jakarta dan Bandung Tour, Jogjakarta Tour, Bali Muslim Tour dan
sewa kenderaan.



Contact
person : Amsyahril

Mobile :
+6285263007445

E-Mail : am_holidays@yahoo.com / kita_holidays@yahoo.com / kitaholidays@yahoo.com.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...