Pages

Saturday 14 August 2010

Siapa mau baby???call aku sekarang!!!

Assalamualaikum dan Salam 1Ramadan yg penuh Mulia.Sekali dlm setahun,kita perlu manfaatkan sebaik mungkin.Wallahualam

 Huhh lama betul aku tak update blog...bukan tak ada idea cuma bizi yg sgt2 membuatkan ku tak update.Yg selalu update pun,FB je...

Kisah2 sedih pembuangan bayi terus berleluasa...kian teruk kian kronik...korang bacalah entri si Abang Luth ni.(klik sini)


Walaupun byk kes pembuangan bayi,tetapi ada insan yg menjalin ikatan yg sah,tetap tidak dikurniakan cahaya mata...sgt kesian...tapi usaha itu penting.Jgn mudah berputus asa.

Ehem,gambar ni aku tujukan hanya sekadar hiburan,kalau korang terasa,maafkanlah aku...aku tak ada idea sgt nk penuhkan aku punya blog ni...


Selingan:selamat berpuasa!!!

2 komen suka-suka:

Mr Fathi said...

ok la tu...heehee...tapi tak elok la...karang ada org pikir buruk kt aku plak...

Mr Fathi said...

kita rakyat Malaysia.Majoriti subur...percaya la...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...