Pages

Saturday 30 October 2010

Followerku sudah sampai angka 100!!! Alhamdulillah...

 Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia


*via Google

Salam Sabtu kepada semua...arini cuma entri ringkas sahaja...tak perlu pening2 kepala nak baca panjang2...memang aku suka buat entri panjang2 padahal yg komen sorang je...hehe

Dimulakan cerita, pada 3 hari lepas angka follower aku sudah mencecah 100!!!wah tak sangka blog aku yg ntah apa2 ni boleh gak capai angka begitu...sesiapa yg follow aku,insya Allah aku akan kunjung blog mereka jikalau ada update entry...insya Allah...

Dan juga sesiapa yg jalan2 kat blog aku pun,aku balas balik kunjungan korang...win-win situation la orang kata...

nk tunjukkan gambar sikit...alaa sekeping je..hehe

100+1 Followers!!!


Jutaan terima kasih kepada blogger Sofea atas 'perasmian' angka follower blog saya yg ke 100.Terima kasih saya ucapkan...



Selingan: Makin dekat dgn STPM makin berdegup kencang jantung ini...rilek2 la wahai jantungku...huhu





1 komen suka-suka:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...