Pages

Sunday 17 October 2010

Orang Hebat...

Tak tau nak letak gambar apa...*via Google

Pagi2 lagi aku dah update blog...minggu lepas tak update blog pasal still ada trial exam STPM...komitmen terhadap STPM takkan ku tolak ke atas...masa depan tu beb...

Apa itu Orang Hebat?hebatkah aku?hebatkah kau?siapa yang hebat?adakah korang paling hebat dlm kalangan geng2 korang?ataupun korang PERASAN HEBAT?hehh...

Aku huraikan sikitlah pasal diriku dalam situasi kenapa member2/orang lain kata aku hebat...

1.Kat CC(Cyber Cafe)

-Tak tau la kenapa dipanggil CC kat Malaysia pasal CC kat Malaysia dahla kotor,rilek2 budak bawah umur hisap rokok...yang jaga CC tu plak 2x5 je.Isap rokok gak...hehhh

Aku hanya gi CC kalau line tenet slow kaw2 giler...pelik gak line tenet kat umah slow tapi kat CC laju la gak.Asal bleh buka FB pun jadi la...


Aku dilihat HEBAT pasal aku lain dri yang lain...kat kiri kanan aku sumer layan FB and layan game2 kat FB macam Texas Poker(aku tak reti main) tapi aku LAIN!!! aku bukak blog blogger2 yg hensem dan lawa gitu.Aww!!!

Aku layan FB gak tapi orang kat kiri kanan aku rasa pelik apsal aku buka 'benda' yg mustahil orang kat kiri kanan aku biasa bukak...
Ada la sorang Hamba Allah ni tanya
"best ke blog2 tu bang?"
aku jawab la
"best la gak.Boleh buat duit..." "oh yeke?" menjawab lagi...hehe
Aku jawab lagi
"betul la...Halal duitnya...daripada ko main Texas Poker tu,duit juta2 kat dalam tu je,tapi kat tangan ko ade?takde kan..."
si Hamba Allah tu pun buat muka macam tak puas ati kat aku je...hehe

tu je la...dah takde idea lain...hehe...amacam korang,hebat ke tak???

Selingan: Makin bosan plak dengan blog + dah takde mood nak berblog pasal Nuffnang tak bagi Buffered Earning...takpe2...hehe

0 komen suka-suka:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...