Pages

Monday 20 December 2010

Kini Daku Seorang Penganggur...

Assalamualaikum dan Sejahtera 1Malaysia

 Apa khabar rakyat Malaysia? blogger2? sihat ke? aku baru je lepas dari 'dugaan' 2 hari setelah muntah2 dan cirit birit...huhh terseksa la jugak...doktor kata aku salah makan...memang pun...aku bantai yg ada kat atas meja...hehe...kena seimbang dlm pemakanan ni...


Aku mau kerja!!! [via Flickr]

Ya, saya seorang pengganggur...anda? bagi yg masih bersekolah, lagi 2 minggu je musim persekolahan akan bermula...bagi dak2 U n dak2 poli, korang pun tengah bercuti kan??aku tau...hehe


Inilah aku, sementara menunggu result STPM aku tu, aku memang berhasrat mahu mencari pekerjaan.Sudah satu permohonan kerja sudahpun dibuat...cuma menunggu panggilan 'rindu' dari bahagian sumber manusia je...alaa aku apply keje kilang sosej ayam Nutri Plus je...tak lebih tak kurang beb...Nama kilangnya Lay Hong Poultry Sdn Bhd...

Sebab aku mau kerja adalah utk mengisi waktu yg super duper free ni dan juga mau duit poket...dlm 3 bulan keje pun jadi la...sape tak mau keje..aku pun mahu pengalaman kerja gak...senang ckit nk bawa diri...

Selingan: Harap2 dapat la panggilan 'rindu'...

0 komen suka-suka:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...