Pages

Saturday 22 January 2011

Ehh Ehh aku dapat PR2 la... #PRupdate

Assalamualaikum dan Sejahtera 1Malaysia

 Google

semalam bising2 pasal Google dah update PageRank....so para2 blogger di Malaysia mahupun dulu mahu mengetahui PR diorang tu.Naik ke turun atau sama je mcm tahun lepas.Aku pun tak turut ketinggalan untuk mengetahui PR aku sendiri 


Kalau tahun lepas aku dapat PR1(ciput benor).Walaupun sudah 2 tahun lebih berblogging tapi dalam masa 2 tahun tu la still PR1...tapi dengan minat yang mendalam dalam dunia blog, aku gagahkan diri cara2 SEO,
tarik trafik dsb.

Dan...inilah hasilnya

Alhamdulillah...

Tahniah juga buat blogger2 yang naik PR dan takziah kuatkan usaha lagi buat blogger yang turun PR.Jangan putus asa dan teruskan usaha.Anda boleh!

Selingan:penat balik keje layan laptop...itulah rutin harian terbaru aku setelah pulang dari bekerja....

0 komen suka-suka:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...