Pages

Thursday 7 April 2011

Wajah Raqib AF9 serupa aku???

Assalamualaikum dan Sejahtera 1Malaysia

Lama tak berblog ni kan.1bulan?2bulan?penuh???haha ntah aku pun tak pasti berapa lama aku tido dalam berbloggin ni...nak dipendekkan cerita,aku sebenarnya malas nak berblog ni.tapi disebabkan aku dah ada blog,mesti lah berblog.betul tak?


Muka aku serupa?Raqib AF9?sape tu?aku tak layan AF tapi terpaksa gak layan pasal mak aku mesti nak tgk TV punya.Dah la game EPL baik punya jatuh pada hari sabtu...aduh.

Kawan FB ni poskan kat wall aku...


Tapi...

Bagaimana pula dengan rupa Raqib AF9?


dan bagaimana pula dengan aku??

sori la.aku amik gambar pasport aku.haha

Persoalannya di sini,adakah aku dan Raqib serupa?atau hampir2 serupa?atau...

Psss: lepas aku upload gambar ni,aku terus delete kat desktop aku...haha

1 komen suka-suka:

ain_ara2208 said...

adalah ckit..mungkin tang pkai spek tu yg same kot..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...