Pages

Thursday, 17 July 2008

Jersi Setan MeRaH...Man U

Huh posto ni aku nak tulis pasal jersi Man U pulak.Sebenarnya aku ni kipas susah mati Man U tau...Aku tengok jersi Man U pada musim 2008/2009 ni OK gak.Cantik dan smart...jom kita saksikan...

Evra jadi model jersi terbaru


Jersi Man U bertandang (away)




Jersi pilihan ketiga

Amacam?OK tak jersi Man U yang terkini?apa-apapun Man U still the best.Glory Glory Man U!!!OK la babai....

Selingan:Huh takda idea nak buat apa kat blogspot ni.Ni mungkin idea bijak untuk letakkan jersi Man U di blogspot ni.OK la Assalamualaikum.Sayonara...

3 komen suka-suka:

faisal said...

booo boooo MU,hahahaha..:P tap immg smart gak jersey manutd tu..:) lagi cantik dari musim lepas,hehee

mrfathi said...

ni yang aku bengang nie.Chelsea tu bagus sangat ker??alaa scolari masuk Chelsick pasal dia mahu kaya la...tu la pasal Portugal kalah dalam EURO tu...pikir duit dari semangat kesukanan...CISS Chelsick hahah BOOOOO

Rjuna said...

Jersi merah yg baru takde ke wei nih jersi away n ke-3

Score-lari la tahun ni Chelsea hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...