Pages

Saturday 12 July 2008

Aku dan skolaku...SEMENSA

Sori lambat pulak posto aku arini.Arini aku nak citer pasal skola aku.Pada 8 Julai ari Selasa,guru HEM Ustaz Haji Muhamad Jais bin Ahmad telah bersara... so aku pun sibuk minggu ni dan minggu lepas... ko tau tak aku pun terlibat dalam majlis nie.Aku menyanyi la.Nasyid ooiii!! ala tak banyak pun 3 lagu jer... Kau Sahabat Kau Teman,Sesungguhnya ngan Sahabat.Lagu ni sesuai ngan majlis.Hampir2 la nak amik lagu Menanti di Barzakh.Gilo opo!!*adioss Tapi member aku tak dapat ambik gambar aku time melalak tu...kureng tol!!




Berarak guruku ke Dataran Kejat utk Perbarisan Unit Beruniform
(*time nie aku kat surau panas suara *haha*huhu*hiiii)





Pengetua pun turut serta(berbaju ungu)

Sesi Perbarisan oleh Unit Beruniform
(KaBoM kat kanan skali)



Gambar aku tidak dirakamkan semasa dalam Dewan Sanjung .So, korang tak nampak la muka aku nie hehe.lepas memeriksa perbarisan kehormat unit uniform... tetamu jemputan masuk ke dalam dewan... n pelbagai acara didalam dewan... coz dok kat kelas sebelah dewan dan relaks kan hati.Senang je... naik jer pentas aku rasa berdebar...huh begitu cuaknyer.Naik jer pentas pelajar SEMENSA menjerit bagi sokongan*ntah2 kutukan aku buat derk pandang belakang.Selesai tiga lagu kitorang dendangkan,pelajar dulu diberi penghormatan terakhir.Kitorang yang nasyid nie last la salam dan pelukan terakhir...sebak sungguh...

Sumer murid2 bersekumpul di Dataran Kejat
(aku takda dalam gambar)

Last punch card nie tamatlah khidmat Ustaz dalam skola ni...


Kandid jew

Cikgu2 pose maut!!!

Lambaian terakhir kepada warga SEMENSA
OK la tak da apa nak ditulis.Sampai sini jer.OK la Bye!!!
Selingan:Hari Isnin nanti mungkin ada makan2.Makan apa?tengok la dulu yew

2 komen suka-suka:

Anonymous said...

woi mana gambar ko nyanyi nasyid, apadaa, mesti sedap suara ko, tidak org tak suruh nyanyikan

mrfathi said...

Gambaer tu aku tak dapat la.Sorila yer.Mungkin dalam makan2 nanti kot

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...