Pages

Sunday, 6 July 2008

Zaskia Adya Mecca Ternyata Merokok & Bertatu???

Huh aku rasa blog aku akan jadi famous gara2 foto panas si awek Indon nie.Mungkin ada penyelinap dari Indonesia mahupun tanah airku sendiri.Aku rasa ini salah satu keburukan yg tak boleh dihalang.Media Indonesia yg agresif dalam mensensasikan cerita yg seolah-olah sehalus zarah,ia akan dieksploitasi hingga menjadi batu yg besarrrr.Okla korang pun malas nak baca posto aku kan.Korang tengok la gambar ni...


Senggugut ker??



Hishh

Nie tatu ker kayap?*Opss

Nie rokok ker kretek??*huh


Bersama lelaki bukan muhrim?harammm

Adakah ini petanda kiamat sudah dekat?ataupun Islam hanya pada nama sahaja?tuan empunya nama ni memang sedap tapi tidak indah perwatakannya.Apa la dunia...nak lagi lanjut tentang awek indon ni,sila la klik di sini

Selingan:Sekarang Islam tidak hanya pada nama.Yg penting adalah iman kita.Iman boleh bertambah dan berkurang.Ianya ada pada manusia biasa.Semua orang ada keburukan dan manusia tidak dicipta sempurna 100% dan manusia akan mudah digoda oleh Syaitan Laknatullah.Wallahua'lam.OK la apa2pun kita renung2kan dan selamat beramal...Sayonara Assalamualaikum...


3 komen suka-suka:

faisal said...

Ermm, mmg kekadang benda2 camni selalu berlaku kat persekitaran kita..err, aku sebenarnya tak kenal pompuan tu pun bro,hehe..aku bukan tengok tvpun,huhu..sape tu?

Malaysia Asu said...

Usil banget sih lo, ini artis negara gw, kenapa elo yang banyak bacot??!?!... Dasar Maling Sia, sukanya usiil, gada kegiatan lain apa???

pikor cute said...

Dasat blog ni... rakyat Indonesia pun baca... kip it ap bro..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...