Pages

Thursday, 4 June 2009

Sorotan perkahwinan abang ku...

huh lama dah aku tak update.hari ini,aku akan citerkan ckit pasal perkahwinan abangku...
oh abangku dah kawen!!!

abangku bersama kadi dan wali(abangnya kakak iparku.tak silap aku namanya Azrul)tempat nikahnya kat Masjid UM


Sorotan pernikahan abangku

Sorotan pernikahan abangku dan kakak iparku
[namanya Muhd Fazli(24thn) dan Nurul Azean Ain(20thn)]
yg kawen ni abang ketiga.sulung sudah,yg kedua je blom...
Sorotan persandingan yg bahagia...
Mula2 kat sebelah perempuan(30 Mei)
&
Keesokannya di rumah sebelah lelaki(31Mei)

huh penat betul...dari hari khamis(28 Mei) sampai la ke hari isnin(1 Jun)

Selingan:pelik betul.apsal la takde muka aku kat sini.ishh ishh ishh

2 komen suka-suka:

Rjuna said...

Lerr dah gambar ramai2 tu menyelit la sekali gambar ko..apa daa

lagi mau sorok muka

armymujahidah said...

kena g 2006, tapi tak pegi lagi sampai sekarang
huhuhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...