Pages

Wednesday 10 June 2009

Mak aii PLKN!!!!rilek Fathi rilek....

huh malas sungguh aku nak buat post baru.Dah la malas,wit nuffnang tak masuk lagi walaupun dah setahun aku berblog...sedey2.takpe,tuah ayam nampak di kaki,tuah Fathi siapa yang tahu!!!yg pasti hanya Tuhan saja yg tahu...

Oh ya,PLKN.siapa tak tahu PLKN.PLKN start pada tahun 2004.hmm sekarang masih lagi beroperasi.banyak spekulasi aku dengar...kata nak bubarkan la.ye la,kata bazir duit rakyat.hmm bagi aku,tak bazir pun.ada gak benefitnya.daripada buat pilihanraya kecil atas sebab2 masalah dalam politik,hmm abis setengah juta hengget dihabiskan dalam masa tak sampai pun 2 minggu.hebat!!!

ni ha,tengok la aku dapat mana...

Tahniah dan Selamat Maju Jaya! (siap bagi kata puji-pujian)
NOKP : 911127105457
NAMA : MUHAMMAD FATHI BIN JALIL
KUMPULAN: 3
PICKUP POINT : PERHENTIAN BAS BUKIT MELAWATI, KUALA SELANGOR
NEGERI PKP : SELANGOR
NAMA KEM : KEM PLKN TANGKAS KENDIRI (CHEGAR GALAH)
ALAMAT KEM1 : LOT 2164 KAMPUNG NGOR
ALAMAT KEM2 : MUKIM GHEGAR GALAH
ALAMAT KEM3 : SAUK
POSKOD KEM : 33500
BANDAR KEM : KUALA KANGSAR
NEGERI KEM : PERAK
TARIKH LAPOR : 17/06/2009
MASA LAPOR : 9.30 PAGI

so,mungkin aku tak berblog dalam masa 3 bulan mulai 16 Jun hingga 5 Sep 2009 tahun Masihi...
huh terpaksa la pergi.kalau tak pergi,melayang RM3,000.hhmm sape2 yg mengalami nasib yg sama sepertiku,komen2 la sikit.Medical check up sudah,akaun Agro Bank sudah,apa sudah......apa lagi yg belum hah???

So,tingkatan 6 terpaksa ditinggalkan selama 3 bulan.bye2 SEMENSA,Eko,PP,PA,MUET,BM...nasyid...motor Kriss ku...Coral Cape City...Old Kajang River...nasi ambeng.ehehehe

Selingan:oh ya,dengar2 tahun 2014 sumer yg umur 18 thn WAJIB berjuang.betul ke???

3 komen suka-suka:

Rjuna said...

Selamat berjin-tendang di kuala kangsar sana

nasib masa aku takde PLKN, selamat berjuang Fathi

mrfathi said...

trimas Rjuna!!!

Admin said...

teruk sangat ke pergi PLKN ni?
aku rasa ok je la.hehe...pandai je aku cakap pada hal zaman aku tak da benda ni.
tapi sepupu aku yang pernah pergi semua balik dengan selamat dan sihat sejahtera je

good luck

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...