Pages

Wednesday 22 July 2009

Cuti cuti balik rumah....

huh hilang stress yg ada kat kem.aku rasa rilek bila dapat balik rumah.aku rasa kem aku antara cuti paling short di antara kem yang lain.aku cuti start 19 sampai 23 julai.Hari khamis balik la...

Apa yg menarik kat kem???

1.mula2 memang la tak biasa kat kem.itu semua pelatih mesti laluinya.rindukan parent la,kucing la,anjing la,bf/gf la.lama2 ok la tu.

2.makanan kat sana boleh dikatakan sekali dalam seminggu jer sedap...yg lain biasa2 jer

3.Aku antara yg bertuah kerana dapat seorang Timbalan Komandan Latihan (TKL) yg berpengalaman dalam hal2 dalam kem ni.memang bertuah.

4.Kat kem aku ada seorang wirawati yg memeluk agama Islam.sebelum ni dia kristian.Seminggu dia dalam kem,sudah ada sinar Islam.hidayah ada di mana2....

5.kem Tangkas Kendiri ni kem baru.so,segalanya nampak baru la...kem ni berlatarbelakangkan Tasik Chenderoh.banyak pokok teratai.

6.lepas cuti ni,banyak aktiviti outdoor.Kembara halangan,kawad kaki,sukan darat,sukan air & byk lagi.pastu ada dorm tercantik.kitorang nak menang!!!

BONUS!!!

lagu kompeni aku-CHARLIE Harimau

Jatikan diri dengan semangat
hadapi lawan di dalam padang
terus maju
berusaha
jadikan diri pasti berjaya!!!

Harimau pasti boleh...boleh 2x

....Charlie Chalie eee!!!!

Cara nak nyanyi:ambil rentak lagu Tom Tom Bak

BONUS LAGI!!!

Aku kena saman.tak pakai helmet.28 hrbln 9 naik court.rasa2 berapa kena??

Selingan: aku balik ari khamis ni.so ingat2 la orang yg jauh2 tu ye.Assalamualaikum

0 komen suka-suka:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...