Pages

Sunday 18 October 2009

Anda peminat lagu2 nasyid?jom dengar Nasyid FM!!!

Assalamualaikum....

sebenarnya boleh dikatakan aku ni peminat setia lagu2 nasyid...kump nasyid yg aku minat sekali Inteam.Yes,dengarlah lagu2 Inteam...Sekali Inteam Terus Intim...pErCaYalah!!!!

IKIM FM saja yg menjadi platform utk artis2 nasyid ni promot lagu diorang...nak harapkan Era,Hotfm n lain2 agak sukar...mungkin bukan selera orang2 dalam pengurusan radio tersebut.Tapi aku jamin lagu2 nasyid kita memang berkualiti.Tak caya???masakan Raihan boleh dapat augerah Platinum dalam album Puji-pujian????hehehe.dun play2...

sape la yg bangunkan nasyidFM ni...tak jumpe2 aku sumbernyer...

Oh!Nasyid FM

korang boleh pergi web diorang n amik embed dia dan letak kat blog korang...syok...

Overall:...........besh...takde iklan(tapi iklan khidmat masyarakat ada la)....ada slot madah pujangga.......besh lagi skali....

Pendek kata,dengarlah Nasyid FM.besh gua kata...pErCaYaLaH!!!!!!!!!

0 komen suka-suka:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...