Pages

Thursday, 22 October 2009

'Fathi,ko dah potong blom???'

Of course tak pernah!!!!
Sejujurnya gua tak pernah pun 'potong'...sejak gua idup di dunia ini,tak pernah wujud pun Streamyx kan umah gua.Dial up jauh skali...gua main Internet pun g CC...skarang gua dah taubat nasuha,gua curik ambik wireless jiran...dah mintak kebenaran pun.bukan curi2 tau!!!


Back to the topic...sebenarnya kat skola gua dah byk sindrom iklan2 kat TV...betul gua cakap.dah macam virus...sampai cikgu gua pun terikut sama...


berbaloi kalau korang potong....betul...OPOCOT berbaloi bahalol ehh salah!!!!!





Berbaloi kan!!!hehe...aku tak bohong....ada lagi.iklan Air Asia lagi hebat...budak kecil yg rasanya blom baligh lagi dah pandai dah!!!Isaac u so gatal!!!aku pun tak gatal macam kau.klik je kat bawah...




Enjoy n happy always!!!

5 komen suka-suka:

Zala Wajik said...

Iklan P1 tu tah paper je pakcik tu..

semangat jerit-jerit..
hahahahaha XD


yang iklan Air Asia tu lagilah..

Astagfirullah hal azim....

Rjuna said...

hehe siot iklan Air Asia tuh, mempergunakan aset wanita, tapi dihalalkan sebab budak kecik

ni iklan terakhir arwah Yasmin ahmad

mrfathi said...

Zala--Apa lagi potong je la!!!

Rjuna--halal???aku rasa Halam (halal + haram=syubahat)....

Sabri said...

teruk btol iklan skarang ni.. adess
menjatuhkan kualiti pengiklanan malaysia.. hahaha

mrfathi said...

Sabri---sesetengah iklan je...byk iklan yg best dan kreatif...

iklan Depex paling best...

"Gunakan Depex!!! utk menanggalkan kesan kotoran yg degil!!"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...