Pages

Monday 5 October 2009

sebulan sudah Tangkas Kendiri berlalu

Sebulan sudah Tangkas Kendiri berlalu...ishh begitu cepatnya berlalu...rasa bagai semalam saja aku lapor keluar dari kem...uhuk begitu sedih mengenangkan...walaupun selali di'torture' kaw2,tapi aku tetap menerima.Ada hikmah di sebaliknya....


Rasa rindu pada member2 yang jauh2...tapi apakan daya,malasnyer aku nak contact diorang...tetapi hidup ini perlu diteruskan...bukan senang.Teringatkan cikgu2 disana,nurse2 yang merawat dan menjaga aku tika aku kena 'Chicken Pox',mana tahan bai!!!seminggu dikuarantin...manyak bosan woo...

Aku pasti,mereka2(ex wira & wirawati) pasti lupakan Tangkas Kendiri termasuk aku.Entah la,seolah2 jiwa ini kosong...tak ada yang melekat di hati untuk kekal mengabadikannya.Harap blog ini menjadi wadah untuk aku sentiasa merinduimu....Tangkas Kendiri

1 komen suka-suka:

Rjuna said...

ceritalah sikit kenangan² aktiviti ko kat sana

rentas hutan ke, flying fox, ikhtiar hidup, pompuan kena histeria ker, dpt pegang senjata ker, hubungan kaum cina-india-melayu camner, hubungan dgn trainer, coach alahai byk lagi doh

takkan takder member2 yg ambik gambor ramai2 dlm bilik/khemah, makan lauk apa yg sedap?, kalau ada mesti diorg letak kat FS, myspace, FB diorang, add la diorang copy paste yg ada gambar ko

banyak sebenarnya ko leh citer, rugi la kalau ko simpan sorang jer, hai kalau lah aku kat tempat ko fathi.

hah aku dah bagi idea percuma kat ko petang ni, moga bercambah idea ko pasal update PLKN nih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...