Pages

Wednesday 30 September 2009

Ayuh kembali ke sekolah...(AYUH!!!!)

Ayuh pakai New Era...

oppss lebih2 pulak.ni bukan entri nak promo kasut sekolah...tunggu akhir tahun baru aku promot(hehe).setelah menyepikan diri kerana berkhidmat untuk negara,akhirnya 3 bulan 2 minggu aku menjejakkan kaki ke sekolahku...yakni SMK Seri Desa...sebelum ni aku dah masuk dah form 6.disebabkan mahu berkhidmat untuk negara dan 1Malaysia,aku mintak MC 3 bulan.hihi.2 minggu lagi tu cuti extra(yg dibuat2).apa alasan aku?shopping raya...


Tak ada apa-apa yang pelik/teruja/sedih atas kehadiran pertama aku ke sekolah pada hari Isnin 28 hari bulan 9 tahun 2009 masihi.Masih lagi dalam mood raya,pengetua skolah masih sempat mengucapkan selamat hari raya dan berhati-hati semasa baraan.(BARAAN????)

Dalam beg aku cuma ada foolscap paper ngan pen biru papermate...begitu HEBATNYA aku pada hari pertama persekolahan dalam tingkatan 6.Serba kekurangan.Nasib baik bagi nota je.Dah banyak tertinggal nota.Bayangkan la aku ketinggalan 3 bab...masuk2 aku dah masuk bab 4.Mana yg bab 1,2 dan 3???apa lagi nak senang fotostat sahaja....perghh banyak tu...

Harap2 aku dapat memfokuskan diri aku kat form 6 jer.malas la nak masuk poli,KUIS n apa2 tawaran aku dapat...form 6 OK apa???

Selingan:pasal saman tu,baik selesaikan luar mahkamah,hehe.Sori Debab,buat cemas je...

0 komen suka-suka:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...