Pages

Friday 18 September 2009

SALAM AIDILFITRI


Assalamualaikum semua.harap-harap sihat sejahtera.

Aku dah shopping semua benda yg perlu ada pada hari raya nanti.Baju Melayu,sandal dan segala macam lagi aku beli.Malas nak tulis banyak-banyak.penat woo.... Jom la baca lagi...

Raya akan menjelma pada hari ahad(kompom) ni rasanya tak balik Johor keluarga belah abah pasal tahun lepas dah raya kat sana.Tahun ni kat Tanjong Karang la.Yeah!!!!

Dah 2 minggu aku tinggalkan memori PKLN aku.So,semakin malaslah aku kat rumah.nak tolong buat kuih raya pun berat je tangan.Bila merayau,ringan je punggung.Ni la saya...

Raya tahun ini mungkin bertambah meriah kerana ada baraan budak2 form 6,so semakin ramai lah 'peserta' tahun ni berbanding baraan tahun lepas.Tapi macam malas je nak gi baraan.
Member2 ku,kalau aku rajin aku follow la korang ye!!!

OK la di sini saya ingin mengucapkan selamat hari raya Aidilfitri maaf zahir dan batin kepada semua blogger dan 'silent reader' yg membaca blog saya.jika posto saya ada yang mengguris perasaan anda,harap dimaafi...

Selingan:Elaun ke3 PLKN tak masuk lagi,bila la nak masuk.Keje aku suka buang duit.

0 komen suka-suka:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...