Pages

Sunday 19 September 2010

Jadual STPM 2010

Assalamualaikum dan sejahtera 1 Malaysia

STPM 2010 Malaysia [via Facebook fanpage Kami bekas/pelajar STPM]

 Alhamdulillah saya masih lagi boleh berblog seperti biasa walaupun kadang2 masih ada lagi mood raya.Tapi saya gagahkan diri untuk meng'update entri terbaru.

Bukan pasal baraann raya,duit raya.Kalau korang nak tau gak,korang add la saya sebagai rakanmu di Facebook dan Twitter.huhu

STPM akan menjengah saya dan semua pelajar Pra-U STPM.Kalau di sekolah saya trial STPM start ari khamis,mungkin ada sekolah lain yang start awal ataupun lewat sikit...itu tak penting tapi yang pentingnya persediaan menghadapi STPM...anak2 sekalian,dah sedia ke belum???lupakan terus kuih raya,duit raya,jalan raya,hantu raya dan sebagainya yg berkaitan dengan raya...





Di sini saya mahu berkongsi kegembiraan menyambut hari raya  jadual STPM 2010.Korang boleh tengok terus dari Scribd ataupun nak download pun boleh!!!free takde bayaran...huhu

nak ke?tengok kat bawah...hehe

Jadual STPM 2010

                                                           


Saya berharap semua pelajar Pra-U STPM dalam menghadapi peperiksaan STPM dengan tenang dan seterusnya mendapat keputusan yang membanggakan.InsyaAllah...

Selingan:Kalau ada orang yg berjaya boleh melakukannya,kenapa tidak kita?renung2kan

4 komen suka-suka:

Afizz said...

Good luck ya Mr.Fathi... Semoga Mr.Fathi memperoleh kejayaan dalam STPM nanti :)

Mr Fathi said...

terima kasih...doakan saya,kawan2 saya dan juga semua pelajar STPM memperoleh kejayaan...

chek zah said...

takutnyee nak exam....
waaaaaa~~!!
mge dberi kemudahan tuk mjwb dlm stpm t...insyaAllah.....ameen

AMR said...

Semoga berjaya.. huhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...