Pages

Thursday 9 September 2010

Nuffnang bagi aku duit raya weii!!!

Assalamualaikum dan Sejahtera Syawwal


Kad raya digital yang diimport penuh dari Indonesia...hahaha [via Facebook]

Syahdunya malam terakhir ramadan pada malam tadi(8 sept),kita sepatutnya bersyukur diberikan kudrat yg sihat utk beribadah kepada Allah dlm bulan yg penuh barakah...sedih meninggalkan ramadan.Tapi tetap gembira dgn kehadiran syawal...

Nak dimulakan cerita,Nuffnang ada bagi aku duit raya wei!!!korang hado?hehe...jangan marah ye...
takde la byk sangat...tapi berbaloi la...sape lagi yg nak bagi aku duit raya?aku dh besar...bertukar tangan pula.bagi duit raya kat anak2 buah,member2 yg tak sedar diri dan lain2...korang nk tengok tak nuffnang bagi duit raye?hehe...




  Mula2 tunjuk nama dulu n alamat...mana tau awek blogger yg sangkut kat aku ke..
bleh main antar2 surat...huhu

Tunjuk nama kat cek dan nilai cek tersebut

Ucapan terima kasih kpd Nuffnang atas pemberian duit raya ni...saya kat ko...muahh!!


Terima kasih jugak kat kakak teller HSBC ni...moga bahagia di hari raya...

Seronok btol dapat duit raya...korang bila lagi?

Alamak terkantoi sudah!!!!

Ni sebenarnya bukan duit raya dari Nuffnang tapi cek pemberian Nuffnang atas usahaku sebagai pengiklan mereka....bertungkus lumus 2 tahun saya beriklan dgn Nuffnang,inilah hasilnya...tapi saya gelarkan duit raya Nuffnang pasal hari ini(last ramadan) baru je gi bank...hehe...baru tau nk tunaikan cek kena ambik masa 4 hari waktu bekerja...huhh

Selingan: Selamat Hari Raya Aidilfitri,maaf zahir dan batin.Jika ada salah dan silap dalam tersalah komen di ruang2 komen para blogger sekalian,saya memohon maaf zahir dan batin...

0 komen suka-suka:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...