Pages

Sunday 29 May 2011

Selamat bercuti!!!!

Salam Sejahtera 1Malaysia Himpunan Sejuta Belia

Cuti-cuti Malaysia...

Aku update blog ni bukan saja2 nak cerita pasal Himpunan Sejuta Belia yang dicanangkan oleh Pak Najib dengan Shabery Chik tu.Aku update blog ni pun pasal aku dah lama tak update blog.haha...haha...haha...(sedih..)

Kenapa aku sedih?sebab Manchester United kalah.Kalah dengan Barca pulak tu!!!Barca,ko memang 'Mes Que Un Club' la...dulu je aku support Barca.Sekarang aku support Manchester United(I Believe,You Believe,We Believe) dengan Forza Lazio!!!!haha...ehhh jangan lupa Selangor pun menang 2-0 lawan Nismilan Habis Binasa.dah 3 game asyik kalah je Selangor ni.Akhirnya menang...perebutan Liga Super masih panjang.Teruskan usahamu Selangor.Merah Kuning Lambang Kebanggaan!!!

Dua perenggan atas tu saja je nak menaip.Yang sebenar benarnya nak ucapkan selamat bercuti kepada budak2 sekolah yang syok cuti 2 minggu ni.Aku tau budak2 kampung ke budak2 bandar ke mesti suka cuti sekolah kan?ye la boleh gi melancong dengan famili,balik kampung tengok sawah tengah panen,tengok penyu telur dan lain2...hmmm dah takde idea nak update blog.apa lagi...chowww....

P/S: Sebenarnya aku taklah bizi sangat.Ada la buat bisnes sara perut sendiri...nak tahu lebih lanjut,gi je http://tarikwifi.blogspot.com/ .Abis citer...

0 komen suka-suka:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...