Pages

Saturday, 31 May 2008

Korang rasa la....sape menang Euro 2008??

Nampaknyer tak sampai seminggu jer Euro 2008 bakal mengisi waktu dinihari korang.Alaa lelaki mana yg tak suke tgk bola.Lain la si Aliff Aziz tu hehehe(alaa dier kan ada cakap kan).Ok la lupekan pasal budak Singapura tu kita sambung pasal Euro.Korang rasa la sape yg akan mengangkat trofi tu nanti.Bagi aku maybe Belanda,mungkin Portugal,mungkin Itali takpun Croatia!! mana tak nyer.Diorang la yang kalahkan England time peringkat penentuan kan.hebat tol Croatia nie.Kician England.aduh nasib baik bukan team favourite aku (aku Belanda tau).

Selingan: Tapi hatiku tetap berkata Croatia adalah Champion.ohhh tidak!!!!

4 komen suka-suka:

Rjuna said...

Apa barang Croatia,

Portugal lah wei, thn 2006 naib juara sebab Grecce main cam syial

chot said...

ramai penyokong england akan menyokong portugal edisi euro kali ini..

mrfathi said...

Aku rasa Belanda akan menghadapi laluan getir ngan Itali ngan France.Romania takde hal la.Pijak jer kepala diorang.huuhhu

Anonymous said...

sangat menarik, terima kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...