Pages

Friday 7 May 2010

[konfius] kenapa la aku tak cashout Nuff lagi ni!!!

Assalamualaikum dan sejahtera 1Malaysia


Entri Nuffnang lagi...

Duit...di mana kau duit...aku nak duit...banyak benda yg nak dibeli ni....tapi...takkan nak harapkan Nuff jer...
macam la aku ni kesempitan wang sangat...


Kenapa saya tak cashout Nuff tu lagi???


berat hati untuk saya berkata-kata dalam blog ini...aku takut korang marah kat aku nanti...


 bagitau kat saya apa yg boleh dibuat dgn RM62.76???makan???sehari dah abis...[saya la...kamu semua saya tak tau la...]

Saya menunggu Nuff ini sampai ke nilai yg di'target iaitu RM100...baru nampak besar sikit!!!
Sudah sebulan lebih tempoh Nuffnang saya matang,sejak itulah saya serius berblog...tak mau main2...mak marah...


Tambahan lagi,saya sudah tau cara2 nak tunaikan cek ni di bank...tak semestinya nak pergi HSBC Bank[cek yg Nuff bagi tu]...bank2 perdagangan lain pun boleh...


Selingan: Teringin sangat nak melancong...Nuffnang,sponsor saya!!! saya nak jadi macam amoi chantek NicolleKiss...

0 komen suka-suka:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...